Звернення громадян

Залишити звернення

Ви можете залишити своє звернення до Банку з будь-якого питання та обов’язково отримаєте відповідь протягом тридцяти календарних днів від дня надходження.

Написати звернення


Статус звернення

Дiзнайтесь про стан розгляду вашого звернення, знайшовши його за реєстрацiйним номером або контактними даними.

Дізнатися статус

Подання (надсилання) клієнтом звернення до Банку передбачає його згоду на обробку, використання персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» під час опрацювання звернень.

Графік особистого прийому громадян керівництвом АТ «КОМІНБАНК»

№ п/п

ПІБ, посада

Дні та час прийому

Адреса

1

Путінцева Тетяна Володимирівна

Голова Правління

Четвертий понеділок кожного місяця

з 15:00 по 18:00

м. Київ,

вул. Предславинська, 28 (каб. 710)

 

2

Овчарова Лілія Миколаївна

Перший Заступник Голови Правління

Другий понеділок кожного місяця

з 14:00 по 17:00

м. Київ,

вул. Предславинська, 28 (каб. 710)

 

3

Рафалович Борис Миколайович

Заступник Голови Правління

за напрямком роздрібного бізнесу

Перший вівторок кожного місяця

з 14:00 по 17:00

м. Київ,

вул. Предславинська, 28 (каб. 710)

 

4

Хорьков Сергій Дмитрович

Заступник Голови Правління

за напрямком корпоративного бізнесу

Другий вівторок кожного місяця

з 14:00 по 17:00

м. Київ,

вул. Предславинська, 28 (каб. 710)

 

5

Начальники Відділень

АТ «КОМІНБАНК»

Третій понеділок

Кожного місяця

з 15:00 по 18:00

За адресою місцезнаходження відповідних відділень АТ «КОМІНБАНК»

 

Прийом громадян здійснюється за попереднім записом за телефоном: +38(044)586-54-95 (вартість дзвінків згідно з тарифами Вашого оператора) не пізніше ніж за три робочі дні до дати проведення особистого прийому.

*За бажанням клієнта та/або з метою забезпечення прозорості особистого прийому та дотримання заходів безпеки може здійснюватись відео- та аудіофіксація проведення особистого прийому, про що клієнт має бути повідомлений перед початком особистого прийому шляхом розміщення цієї інформації на інформаційних стендах у доступних для клієнтів місцях.

Контакт-центр: 0 800 501 200 (дзвінки безкоштовні у межах України)

Поштова адреса для листування та подання письмових звернень клієнтів: 03150, м. Київ, вул. Предславинська, 28

e-mail: info@cib.com.ua

Кожен Заявник має право на звернення до Національного Банку України щодо вирішення порушених у зверненні питань, включаючи випадки якщо Банк не надав відповідь на звернення в установлений законодавством України термін для розгляду звернень або отримана відповідь не задовільнила Заявника. (детально на сторінці офіційного Інтернет-представництва НБУ в розділі «Звернення громадян» https://bank.gov.ua/ua/contacts)

Гаряча лінія: 0 800 505 240 або +380 44 298 65 55

Для електронного звернення: nbu@bank.gov.ua

Поштова адреса: м. Київ, 01601, вул. Інститутська, 10

Порядок розгляду звернень та особистого прийому клієнтів в АТ «КОМІНБАНК

Блок-схема процесу розгляду звернень

Пам’ятка для клієнтів

Посилання на розділ "Звернення громадян" на сайті НБУ

Правила надання платіжних та інших послуг фізичним особам в АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «КОМІНБАНК»